Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

22. 9. 2013 23:06

Ta ASEA - nejdrazsi slana voda na svete - je ale vynalez filutu z USA, to cinske neni.

0 0
možnosti
Foto

To čínské fakt není, ale "tonoucí se stébla chytá" Když jsem slyšela že to funguje jako aktivátor antioxidantů a bůh ví čeho a zároveň to pomáhá správné fc.buněk a tím zbavuje tělo toxinů, tak jsem to prostě koupila, protože mi už vlastně nezbývalo nic jiného. Dala jsem prostě na intuici. A nelituji. Pejsem byl na umření. U veterináře jsme nechali už tolik, "že by za to byl zcela nový značkový pes". Nákup ASEA mě neporazil a byla to poslední možnost jak se pokusit stav zvrátit. Nejsem si tedy jistá jestli samotná by to řešila, ale bezesporu potencuje účinek bylin.

0 0
možnosti

22. 9. 2013 23:02

Cinska medicina - to jsou ty mlete sloni kly a nosorozci rohy, co tak bajecne zabiraji?

0 0
možnosti
Foto

V nadsázce řečeno. Jsou to hlavně bylinky z nichž jich spousta roste i u nás, ale rozdíl je ve zpracování a specifikaci účinku jednotlivých částí rostlin. To má tedy čínská medicína fakt vychytané. Jsou li byliny správně vybrané funguje to neuvěřitelně.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Věřím že to Benji už zvládne. Je to člen rodiny a to co jsme pro něj udělali asi není standartní.  A pro mě je to taky škola nejen medicíny ale i života.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS